Jak ubrać się z francuskim szykiem i szczyptą włoskiej fantazji, doradza ekskluzywna marka odzieżowa BGN i profesjonalny stylista. Pierwsze spotkanie z cyklu „Metamorfozy” odbędzie się w warszawskim salonie firmowym BGN w centrum handlowo - rozrywkowym Blue City 24 października.
Stylizacji klientek dopilnuje Grzegorz Grudziński, który na stałe pracuje z marką kosmetyczną Paul Sagane i jest obecnie jej dyrektorem na Polskę. Współpracował m.in. z Marylą Rodowicz, wykonał też makijaże na wyborach Miss Polski 2007 i Miss Polski Nastolatek 2007 w Teatrze ROMA.
Ideą „Metamorfoz” są spotkania w kameralnym gronie i miłej atmosferze. Przy lampce wina i małym poczęstunku panie mogą do woli przymierzać najnowsze kolekcje BGN-u, kompletować stroje nie tylko z myślą o swoich potrzebach, ale i uwzględniając określony typ sylwetki. Każda z pań obecnych na spotkaniu zostanie również wystylizowana i umalowana kosmetykami Paul Sagane.
BGN Paris to ekskluzywna marka francuska, w Polsce znana nie tylko bardzo zaawansowanym miłośnikom mody. Jej fankami są zwłaszcza panie ceniące elegancję i klasę. Polki należą do kobiet najlepiej ubranych na świecie, dlatego pokochały BGN za niepowtarzalne wzory, wysokiej klasy krawiectwo - w wykonaniu projektanta z Włoch - Gianniego Straquadanio, a przede wszystkim za pojedyncze serie ubrań. Salon BGN w Blue City to jedyny salon tej marki w Warszawie. W Polsce znajduje się pięć salonów tej marki, pozostałe są w Katowicach, Gdyni, Krakowie i Rzeszowie.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »