Jak ubrać się z francuskim szykiem i szczyptą włoskiej fantazji, doradza ekskluzywna marka odzieżowa BGN i profesjonalny stylista. Pierwsze spotkanie z cyklu „Metamorfozy” odbędzie się w warszawskim salonie firmowym BGN w centrum handlowo - rozrywkowym Blue City 24 października.
Stylizacji klientek dopilnuje Grzegorz Grudziński, który na stałe pracuje z marką kosmetyczną Paul Sagane i jest obecnie jej dyrektorem na Polskę. Współpracował m.in. z Marylą Rodowicz, wykonał też makijaże na wyborach Miss Polski 2007 i Miss Polski Nastolatek 2007 w Teatrze ROMA.
Ideą „Metamorfoz” są spotkania w kameralnym gronie i miłej atmosferze. Przy lampce wina i małym poczęstunku panie mogą do woli przymierzać najnowsze kolekcje BGN-u, kompletować stroje nie tylko z myślą o swoich potrzebach, ale i uwzględniając określony typ sylwetki. Każda z pań obecnych na spotkaniu zostanie również wystylizowana i umalowana kosmetykami Paul Sagane.
BGN Paris to ekskluzywna marka francuska, w Polsce znana nie tylko bardzo zaawansowanym miłośnikom mody. Jej fankami są zwłaszcza panie ceniące elegancję i klasę. Polki należą do kobiet najlepiej ubranych na świecie, dlatego pokochały BGN za niepowtarzalne wzory, wysokiej klasy krawiectwo - w wykonaniu projektanta z Włoch - Gianniego Straquadanio, a przede wszystkim za pojedyncze serie ubrań. Salon BGN w Blue City to jedyny salon tej marki w Warszawie. W Polsce znajduje się pięć salonów tej marki, pozostałe są w Katowicach, Gdyni, Krakowie i Rzeszowie.